Tuesday, January 18, 2011

BILA SEMUA TAHU AKU DALAM DILEMA!!!







Study..study..study..
soket mata senantiasa diurut..
ahhh
bukan apa,2011 mmg masenye..
macam dyer!!!

KAMI SAMA-SAMA SIBUK..

dyer dengan final exam..
aku dengan esti pi em ..

so,pada tanggal 17/01/2011

semuanya berakhir..
tapi untuk tempoh setahun..
Post aku yang semalam tu ayat keempat terakhir dye..

serius,ayat tu jd mimpi ngeri pada aku..
tapi aku da janji..
aku tak kan lupa dyer..

tapi ayat last dyer,sangat menyentap kalbu..
laz,aku da padam no ko..

salah aku lagi ke???
aku buat untuk kebaikan kita!!!

364 hari tu tak lama daaa....







Nama aku ANASALBASA..
Aku peruntukkan blog aku ni untuk aku lepaskan ape2 je..
agak mengada!!
tapi macam orang lain jgk..
walaupun aku tau blog ni tak menjanjikan ape2 pun..

Yup!!!
terwujud juga akhirnya dengan menggunakan email ayah aku..
identiti,nnt2 aku publishkan..
biarlah..

No comments:

Post a Comment